Photobucket










Sunday, June 20, 2010

Fuh

20/6/2010..


Mak oi.......Arini rjin btol ibu aku arini .....mcm2 die wat.....ingtkan juz bersihkan van......skali polish van uh....huhuhuh.....
berkilat tu......
sdang aku tngk van yng berkilat tuh,tibe2 van uh kotor balik.......eh,ape ni?
ingtkan taik burung,upenye abu.....!
berdekatan ngan umah aku uh de perumahan india....die bakar smpah....smpai merebak kat tmpt lain......
amik kau......! kbakaran besar....enth pape la.....bakar smpah smpai jd cm tuh.....
abu berterbangan......haiyo....da kotor blik van uh....
tibe2 ibu aku kluar dri van,bru abis lap bhagian dlm van....
pe lg,report la sama die....
Aku : bu,tngk uh....da kotor....
Ibu : Eh,alamak....! spoil btol la....
 N then ,die lap blik....punye la rjin....pas uh ktor blik.....aku smbungkan ......n then bia je la....mlas nk lap da.....hee~
Pengjaran : pk dlu sblum membakar.....jngn nyusahkan orng lain.....ahahah.......^_^........

No comments:

Post a Comment