Photobucket










Sunday, February 28, 2010

Bengang + Sedih+Hampa

28/2/2010

After smpai low yat,ayah aku gi tmpt printer.....sbnr nye aku bru bli kamera kodak....memang x puas hati langsung....mule2 nk bli canon,tp entah la...pnjng cite nye.....dipendekkan cite,x suke r ngan kodak tu.....mcm nyesal je bli.....


 27/2/2010
Smlm de pegi lowyat,tuk amik printer yng bru service...sdng ayah kau tunggu pronter tuk di service,aku gi kdai kamera tu blik.....mau tnye blh trade in x?

sesampai je dlm kdai,aku tnye abg tu....blh x trade in?nk bli canon.....eh,blh2......harge trade in tu juz kurang rm30....ok la tu......gi jumpe ayah blik.....

Zudin : Ayah,nk tukar canon blh?
Ayah : Blh....
Zudin : jom ayah....tnggalkan printer tu jap (dlm hati gembire btul)
Ayah : Ko de duit ke?
Zudin : Xde....
Ayah : So,x bh bli la....ingt an ko de duit...
Zudin : (Hampa) (-_-)



 arini pun terpkasa pegi bab lg kl bab de prob.....aku try minx canon lg....harap dpt la......ayah bincng ngan ibu dlm blik....x tau la dpt ke x....sesmpai je kat sna,ayah suh tnye blik.....hrge trade in kamera tu....sesamapainya aku disana,aku tnye kat slah 1 staff kat situ,kat sini blh trade in x?

die buat muke plik.....die ckp x tau la....u try tnye staff yng lain.....so,aku pnggil 1 lg staff.....aku tnye soalan yng sma.....die ckp,eh,ne blh trade in kat sni.....astaghfirullah....aku tnye die lg,confirm ke?yurp.....! huhuhu....sdihnya......aku melangkah diiringi kesidhan.....pasrah & redha je la....huhuhuh.....

Pengajaran : Sblum membeli sesuatu,cube dan survey dahulu....

No comments:

Post a Comment