Photobucket










Wednesday, April 21, 2010

Gila...

21/4/2010                      2Pagi.....

Sedang aku leka didepan laptop,menaip&berbagai bende yng aku sdang aku lakukan,aku rse semacam ....ade yng x kene je raasenya.....n sjuk sngt...

Tibe2 aku terfkir," eh,pintu pgar aku ni da kunci ke blum....?" kemudian,aku mengatur langkah tuk ke pintu....
Astaghfirullah......pintu pagar terbuka luas....pintu sliding pun terbuka luas....kalau la pencuri nk masuk,ta bunyi langsung .... Memang terbuka luas....mcm orng tngh wat jamuan.....huh...! pastu aku masuk dlm blik n amik kunci....eh,kunci rumah pun ilang? Aiyo......aku carik kat tmpt kunci tade....tepi tb tade.....trus aku masuk blik amik kunci mto....kat knci mto de master key...so,pakai tu je la.....

Alamak....peningnya kepala.....stop la dlu....t smbung....salam wailalliqok.....

No comments:

Post a Comment