Photobucket










Friday, April 23, 2010

Tatau...

17/7/2010


Eh,aku bru dpt kau....trima kasih ibu.....
Eh,aku ta rti gune....aku main tkan2.....
Eh,autorun.....oh,aku fham pe na wat....
Da install.....Aku launch kau...Eh,kau berkelip-kelip....
Tp,failed.....Haiyo...kelip jeje reti.....
1jam aku mencoba....ta blh...
Malam tu cina tu kol,minta no. siri....
Upenye die ta sah kan lgi....
Patutla cube2 ta blh2....
Aku test lg.....eh,da blh....
Tp ta de effect pun....Akhirnya effect kau kluar..
Oh,tq...Hang...!
Waiting............... . . . . . . . . . . . . .
Bile kau nk running like usual.....
Sbar punye sbar...
30Min berlalu....kau ok kmbali.....hahaha....tq...
Tp,ta de pape perubahan....Aku restart....
Kemudian....
Aku cocok lg....perkara sma terjd.....aku ta tunggu ko da..
Aku tkan butang start lme2....ko pdam....alhamdulillah,,
Aku start ko blik .....aku cocok lg.....bende yng sma terjd....
Aku opp kau trus.....na tnye pda orng yng lbih arif sal kau....
Eh,orng  yng arif tu bz.....stlah dua hari,ta jumpe2....aku try lg....
Kau msih dgil....wat perkara yng sma...hang..!
n then ok.....eh,aku tngk kau lmah sngt....aku tkan2 ta blh...cian.....
Entahla...maybe line ats bukit ta dpt kot....
BROADBAND .....! HAHAHA.....:-D

No comments:

Post a Comment