Photobucket










Tuesday, July 20, 2010

Budi Bahasa Di LRT

Seorang gadis cantik menaiki LRT yng penuh .... Gadis itu berdiri betul-betul di hadapan seorang pemuda...
Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata apa-apa, gadis itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata : “ Terima kasih, saya lebih suka berdiri.”
Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan. Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis walaupun secara lembut . Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain punumpang ,” Tak apa , tak payah susah-susah , saya lebih suka berdiri .” Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit ,
“ Woii cik kak ! Saya nak turunn laaaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!

No comments:

Post a Comment