Photobucket










Wednesday, May 12, 2010

Entah Pe2 la....

11/5/2010..

Seorang Hamba Allah,jiran Aku.....die manager......arituh,aku bru blik sk....bru je na lelalp an mata ats katil.....tetibe,hp berbunyi.....aiyo....sape ni? No. yng aku x knl ....

Aku jwb.....die ckp,tlong dtng kdai....aku tnye la asl? upenye juz sal komptr.....die tnye,cmne nk save after taip? aiyo....manager syarikat tnye aku cmtu....aku tlong je la....n then aku blik umah.....

Ade lg die minx tlong,tp da x ingt....n td....aku bru nk kluar umah....die pnggl aku....aku rse,ni msti sal komptr.....msuk je umah die,nmpk laptop....wah...! da mju....pakai laptop.....tp die x reti cocok pendrive cmne....cm klakar je....n then minx tlong aku bukak n prsentation work die.....aku tlong,tibe2 istri die kluar....die tnye,da blh cocok? Suami die jwb,da2...dak ni buat,ofcoz la blh.....istri die ckp, " bnyk lg bende yng abg kne blajar ngan zudin ni ".....aku pun,almak ai....pe la ni......aku senyp je la....bukn pape sngt pun ,tu pun nk puji2....tp alhamdulillah................n then aku blik umah....x jd kluar....smbung tngk tb......Tngk Badminton....Oh , Malaysia klah ngan Jepun....! Beregu n single....22 kalah...hhuhuhuh.....takziah....wassalam...

No comments:

Post a Comment