Photobucket










Sunday, May 23, 2010

Salah Amik...

23/5/2010

Arini cm biasa la,gi majlis ilmu...... arini sungguh memenatkan.....adelah sbbnye.....time nk pegi ke majlis uh,de bnyk kete lalu,so,aku x heran la....lg un,rmai yng bru blik pasar malam,so........

Xdela seram sngt.....tp time blik uh....MAK OI......! Memang menguji btol r.....1 lmpu jlan un x on.....rosak.....sdang diperbaiki......da la jlan uh gelap gulita......pastu,kne lalu kat semak samun......lalu tmpt ibadah agama lain.....n then,bnyk sngt pokok pisang.....lalu kbur la jugak......tmpat uh memang aku tau la.....ofcoz la keras......Maksud aku jlan raya keras....hahaha.....

Haih,memang da biasa......redah je la.....agak cuak la jugak.....aku lalu je la.....wat derk....memang nmpk cm2 un......na wat cmne....nsib baik x brape jlas...yng x brape jlas un da menaik an blu roma,apaetah lg lau nmpk terang2......memang kat pokok pisang tpi kbur tu .......................................................... tiap2 bulan makan darah kat situ je.....lalu je kat jalan uh,ade je la kmlangan....x tau bertuan ke x....da2..tutup cite....alahamdulillah,smpai umah dngn slamatnya....

Blik2 je,trus ltak beg,n then jenguk kat dpan...e'eh,dieorng nga tngk tb 3.....alahai,boringnya....cite hantu.....enth ape tjuk die...terpksa layan walaupun dlam hati nk bukak tv2,cite transporter....ehehhe.....walau un da tngk 2-3 kali,rse nk tngk lagi....best ah....after cite hantu yng merepek uh hbis,aku tukar tv 2....

tngk punye tngk,jam menunjukkan 12.40....time na hbis uh,die cite uh pasang lagu sdap.....best oooooooooooo.......................crik tjuk die x dpt2....dlam hati da terdetik,tngk r kang,on laptop,search....hahaha....akhirnya,aku,pe yng terdetik menjdi....ofcoz r...lau bab2 laptop ni,entah mengapa x leh dhalang....hahaha....upenye tjuk lagu die,  "life of a stranger".......sdap r gak....xtau rse pe....nk kata cm strawberi,x pulak....nk kata cm anggur,x jugak....entahla....hehehe....

after search,aku taip blog....skit je un....ni la blog nya.....nk taip bnyk lgi,tp ta smpat r....skrng jam menujukkan kul 3pg.....letih3....terasa haus la plak tekak....mlas bebenor nk gi dpur.....so,aku pegi je la ke blik aku bab dlam blik aku penuh ngan btol berisi air...memang aku susun btol2 uh.....slalu beli 100+,so,lau da hbis,bsuh n then refill air biasa.....aku amik la salah 1 btol 100+....mati2 aku pk tu air mineral yng aku da refill.....upe2nye air 100+ btul yng aku bli 2 ari lpas....enth cmne leh terletak kat situ....huhuh....lau da terasa skali ,memang hbis r sbotol uh....lg2 pnat....huhuhu....so,habislah air 100+ yng sbnar.....
senanya,tu je.....xdekeje taip bnde ni...hahaha....syukran kerna membaca...wassalam....

No comments:

Post a Comment